Nytt år 2020

Tänkte skulle starta upp bloggen igentligen bara för min egen skull. 
För känner att skulle behöva bollplank.
Där jag kan skriva vad känner i mellan åt
Så att jag kan biarbeta saker så kommer vidare i livet.
Sen får jag se vem jag låter läsa detta viktigaste är att jag själv kommer må bra av få skriva av mig.

Allment i livet så känner jag lite vilse på något sätt. 
Att inte riktigt har gått som jag hade tänt mig.
Största i mitt liv har ju med mat och vikt. 
Som jag inte har fått ihop med allt annan som har hänt i mitt liv senaste åren. 

Känner att mycket i mitt liv har hänt inte har fått biarbeta på ett bra sätt.
Tror mycket gamalt finns kvar inom mig någ igentligen måste biarbeta på något sätt.

Första tanke är börja med gå tillbaka till rutinerna jag hade när jag var nyopererad.
Blir små potioner men ofta och att inte någon läsk eller energi dricka även inte godis eller fika.
Tänkte börja med hålla detta till sista januari. 

Det är ca 2 veckor sen utvärdera hur det har gått. Sen  se ska forsätta eller försöka få hjälp från annan håll. Kan inte alltid leva som jag gör nu. Kroppen mår bra just nu men jag vet ju inte hur länge den kommer att hålla för mig. För vet om att riskera att få vissa sjukdomar men även få ont i kroppen om detta varar för långe. 

Man se hur mycket jag skrivet om detta men något viss tror jag måste få uttrycka hur känner något viss. Annars så tror jag att jag kommer falla till slut. Då vet man inte alls vad som händer.